Shop Mobile More Submit  Join Login
:skull::bulletpink::facebook: Page :bulletpink: :butterfly: Tumblr. :bulletpink: :dalogo: Commissions :bulletpink::skull:
My contest entry for :iconsolceress: and :iconravenphantomhive: 's contest. fav.me/d4w00jn

SET 2: ladybug * clock * playing-card * window



My first animation qwq. It doesn't look like what I have in my head :XD: but I tried so hard o3o



Unknown (c) :iconravenphantomhive:
Hikari (c) :iconsolceress:

Window brushes : luvelia.deviantart.com/art/Win…

Hope you'll like it :hug:
Add a Comment:
 
:iconopoof:
oPoof Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist Digital Artist
Świetne, zwłaszcza ten efekt z widokiem za oknem. Uwielbiam pełnokolorowe prace z tłem! *_* Mistrzostwo!
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję bardzo, bardzo~! :hug:
Reply
:iconabblecrumble:
Abblecrumble Featured By Owner May 16, 2012  Student Digital Artist
This is so sweet! ♥ It animates too. :faint:
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :3
Reply
:icontheavies:
TheAvies Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist General Artist
Toż to...istny...geniusz *T3T* No nie no, serio, oczu oderwać nie mogę,bo nie dość,że piękna animacja,to jeszcze ten cudowny styl i kolorystyka mnie po prostu oszołomiły i spokoju mi nie dają. Cudo po prostu <333 Powodzonka życzę x333
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuje pięknie i cieszę się, że się podoba :hug:
Reply
:icontheavies:
TheAvies Featured By Owner May 25, 2012  Hobbyist General Artist
Ależ nie ma sprawy kochana, praca jest po prostu magiczna :heart: :glomp:
Reply
:iconxxxwolframxxx:
xXxWOLFRAMxXx Featured By Owner May 13, 2012
Jakież to rozkoszne <3
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dzięki XD
Reply
:iconkayaczekk:
kayaczekk Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
: OOOOO rusza się! Bardzo fajny efekt a postaci wyszły Ci przeuroczo
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję <3
Reply
:iconlarienne:
larienne Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
haha super XD tak na poczatku to szlo wolno i mysle sobie ojej czemu takie wolne T_T odrocilam wzrok na jakis czas i patrze na monitor z powrotem a to smiga *.* pewnie sie wgrywalo wtedy xD sliczne :)
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Właśnie nie wiem dlaczego na początku tak wolno idzie, chyba da się to jakoś inaczej zapisać, ale nie udało mi się jeszcze tego odkryć xD
Dziękuję <3
Reply
:iconsparklinghoney-q:
SparklingHoney-Q Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
omfg this is so amazing i love it and i didnt even know it was animation till i clicked it
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks <3
Reply
:iconsparklinghoney-q:
SparklingHoney-Q Featured By Owner May 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
np its amazing
Reply
:icondebestowa:
Debestowa Featured By Owner May 3, 2012   General Artist
Wow, nie wiedziałam, że coś się poruszy XD.
Po za tym nic dodać nic ująć. Genialne :la:
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję <3
Reply
:iconlisek1327:
lisek1327 Featured By Owner May 2, 2012
czy mi się zdaje czy to się rusza?? :D bomba
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dzięki :)
Reply
:iconsilversailor:
SilverSailor Featured By Owner May 2, 2012  Student Digital Artist
pierwsza raz jestem w tak wielki szoku jak widzę prace :D ja to polecę na DD
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Waa strasznie dziękuję >w<:hug:
Reply
:iconsilversailor:
SilverSailor Featured By Owner May 5, 2012  Student Digital Artist
Już zrobiłam :) Trzymam kciuki za ciebie
Reply
:iconsolceress:
Solceress Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
ha, też poleciałam robić to samo :D:D
Reply
:iconsolceress:
Solceress Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
O boziu !!! *_______*

to jest nieziemskie! *__*
Zarówno wykonanie ( ślinotok) jak i sam pomysł ! *____* !! Awww ! Te okna są niesamowite, po prostu genialne ! Wskazówka się też rusza <3 a one takie śliczne ! jeny jeny jeny jeny ! *__*
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję i cieszę się, że się podoba ;w; :hug:
Reply
:iconjassia-chan:
jassia-chan Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
my god this is so cuuuute *-*
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :)
Reply
:iconmousym:
MousyM Featured By Owner May 1, 2012  Student
łaaaał ouo wygląda świetnie :heart: :thumbsup:
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję <3
Reply
:iconikanu96:
Ikanu96 Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist
Łał! To jest świetneee~~~
Miałaś świetny pomysł, już gotuj się na ACEO ode mnie ;p Nie mam szans przy Tobie
Reply
:iconraduldaremyth:
RadulDaremyth Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Writer
Rany jak dla mnie to najlepsza praca, musisz miec 1e miejsce :) Nie dosc, ze piekna, to pomysl niebanalny i urzekajacy ^^
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
;w; <3 Dziękuję bardzo :hug:
Reply
:iconraduldaremyth:
RadulDaremyth Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Writer
Nie ma za co :) Naprawde mi sie podoba. Moze komentarz byl krotki i nie wyrazil tego jakos szczegolnie, ale naprawde - jestes pierwsza osoba, ktora uzyla animacji i to w bardzo ciekawy sposob. Mowie Ci ja normalnie zamecze Sol zeby Ci przyznala 1 miejsce bo jak nie to ja zjem XD Poza tym zglosilam sie tam troszke do pomocy z nagrodami i fajnie by bylo wlasnie taka prace nagrodzic ale coz to nie ja oceniam. Ale i tak jestem pewna ze na 100% masz ktores z miejsc bo nie ma innej opcji :)
Reply
:iconnemi09:
NeMi09 Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist General Artist
Świetny pomysł, myślę, że dziewczyny go docenią ;)
Bardzo fajna praca, jestem zauroczona :D
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję :blush:
Reply
:iconkinomoriroxanne:
KinomoriRoxanne Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow wow wooow~~!
Trudno będzie to przebić *.*
To jest naprawdę piękne ~~<3333
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję ślicznie <3
Reply
:iconaisaczek:
aisaczek Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kobieto, jak dla mnie, to wygrałaś!!!! To jest niesamowite!!!!! Nie dość, że megaśnie kolorowe, ze sa wszystkie elementy, to jeszcze się to rusza!!!!!!!!!! Istne CUDO!!! trzymam za Ciebie kciuki:D
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dziękuję pięknie~~ QwQ <tula i zgniata> :tighthug:
Reply
:iconheartsu:
Heartsu Featured By Owner Apr 30, 2012  Student Filmographer
This is amazing! I love how this is animated! ~
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :3
Reply
:iconmimidan:
mimidan Featured By Owner Apr 30, 2012  Student Digital Artist
ITS MOVINGG ;A;
Reply
:iconkingpatrick1:
Kingpatrick1 Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
very nice job
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks :3
Reply
:iconkingpatrick1:
Kingpatrick1 Featured By Owner May 3, 2012  Student General Artist
no prob
Reply
:icondecemberknight0001:
Decemberknight0001 Featured By Owner Apr 30, 2012   Digital Artist
this looks amazing
Reply
:iconvinvii:
Vinvii Featured By Owner May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :>
Reply
:icondecemberknight0001:
Decemberknight0001 Featured By Owner May 3, 2012   Digital Artist
your welcome:D
Reply
:iconweruq:
WeruQ Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
IT'S RAPEING TIME. >DD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 24.0 MB




Details

Submitted on
April 30, 2012
Image Size
24.0 MB
Resolution
509×700
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,332
Favourites
181 (who?)
Comments
50
Downloads
23
×